Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, e-posta ile talebinizi iletebilir veya 5 gün 09:00-17:00 saatleri arasında 0212 324 47 10 iletişim hattımızı arayarak iletebilirsiniz. Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise, kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz.
Crocs.com.tr’den satın almış olduğum ürünleri iade edebilir miyim?
Ürününüzü iade etmek isterseniz size aşağıdaki koşullar çerçevesinde en hızlı şekilde yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.Fatura tarihi 30 günü geçmemiş, ürün koruma bandı açılmamış, etiketleri sökülmemiş ve kullanılmamış, yeniden satılabilirlik özelliği bozulmamış ürünlerinizi tüm aksesuarları ve faturanız ile birlikte aşağıda belirtilen adrese iade gönderebilirsiniz. Bu koşullara uymayan iadeler kabul edilmeyerek size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir. Bu nedenle ürünleriniz size ulaştığında bozulmasına sebep olmayacak şekilde en kısa sürede denemenizi ve uygun olmadığını düşündüklerinizi, yukarıda belirtildiği şekilde iade göndermenizi öneriyoruz. YURTİÇİ Kargo ile iadelerinizi 923810383 müşteri koduyla ücretsiz (Jibbitz iadelerinde kargo bedeli müşteriye aittir) olarak gönderebilirsiniz. İade kargonuz bize ulaştığında size e-posta ile bilgi verilecektir. İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğunu kontrol edildikten sonra kabul edilen iade taleplerine ait geri ödemeler 10 (on) iş günü içerisinde bankaya iletilmektedir. Geri ödemeniz bankanız tarafından ödeme aracınıza yapılır. Bu sürecin ilerleme hızı tamamen bankanızın iç süreçlerine bağlıdır.
İade Adresi: İbrahim Karaoğlanoğlu Cad. No:95 Aldoğanlar İş Merkezi Kat: 3 Bodrum Kat
Seyrantepe / Kağıthane / İstanbul / Türkiye
Crocs.com.tr’den satın almış olduğum bir ürünü değiştirebilir miyim?
Fatura tarihi 30 günü geçmemiş olmalıdır.Ürün orijinal ambalajı bozulmamış olmalıdır.Ürün giyilmemiş / kullanılmamış olmalıdır. Ürün etiket ve varsa logoları çıkarılmamış olmalıdır.Ürün yeniden farklı bir müşteriye satılabilir durumda olmalıdır.
Crocs.com.tr’den satın almış olduğum bir ürünü değiştirebilir miyim?
Crocs.com.tr internet mağazası üzerinden yapılan alışverişlerde değişim seçeneği sunulmamaktadır. Dilerseniz satın aldığınız ürünü iade edebilir ve yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
İade işleminden sonra geri ödemem ne kadar sürede yapılır?
İadeleriniz depomuza ulaştıktan sonra ürün iade koşullarını sağlayıp sağlamadığı kontrol edilir ve iadesi uygun olan ürünleriniz ie ilgili işlemler 10 iş günü içinde tamamlanarak ücret iadesi işlemleri tamamlanır. İade işlemleriniz Crocs.com.tr tarafından tamamlandığında e-posta ile bilgilendirileceksiniz. Bu aşamadan sonra iadenin hesabınıza geçme süresi bankanız süreçlerine bağlı olarak değişkenlik göstermektedir.